مجله گردشگری
امتیاز دهید :

مالزی زیبا و خیره کننده

مالزی زیبا و خیره کننده
تاریخ : 1399/04/08 / تعداد بازدید : 1452/ نویسنده : فلات پارس گیتی
کشور مالزی یکی از بهترین گزینه برای تعطیلات در جنوب شرقی آسیا است زیرا برای مسافران طیف گسترده ای از جاذبه های گردشگری را ارائه می دهد. پیاده روی در جنگل های سرسبز، استراحت کردن و آفتاب گرفتن در سواحل ماسه ای سفید، دریانوردی شگفت انگیز و غواصی، ماجراجویی لذیذ و تماشای بناهای تاریخی با معماری های جذاب تنها بخشی از تفریحاتی است که خریداران تور مالزی آنها را تجربه خواهند کرد. در این سفر مجازی آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی باهم به مالزی می رویم تا درباره این کشور پرهیاهو و پایتخت معروف آن شهر کوالالامپور بیشتر بدانیم، با ما همراه باشید.

کشور مالزی

اگر به مالزی سفر نکرده باشید، به احتمال زیاد اطلاعات شما درباره این دیار شامل مسلمان نشین بودن این کشور و وجود مساجد متعدد در آن می شود اما خوب است بدانید که سفر به مالزی تنها شامل بازدید از مساجد نیست زیرا بانوان این کشور می توانند بی حجاب هم باشند اما میزان کسانی که باحجاب هستند زیادتر است. همچنین وجود حجاب در این کشور باعث شده که ایرانیان زیادتری مشتاق سفر به مالزی باشند.
کشور مالزی 14 ایالت یا همان استان دارد اما اغلب افرادی که برای نخستین بار به آن سفر می کنند شهر کوالالامپور را انتخاب می نمایند زیرا کوالالامپور پایتخت است و برای تفریح و گردش امکانات زیادتری دارد. پایتخت شلوغ و پرهیاهوی مالزی دیدنی های جذابی در خود دارد از طبیعتگردی تا گردش در برج های سه به فلک کشده را می توانید در این شهر تجربه کنید. کشور مالزی را با برج های دوقولوی پتروناس می شناسند اما دیدنی های آن بیش از این برج هاست در ادامه تلاش می کنم تا دید بازتری درباره مالزی در اختیار شما قرار بدهم. اگر به جای تورهایی چون تور استانبول اینبار تصمیم دارید تور کوالالامپور را امتحان کنید این راهنمای سفر مخصوص شماست.

کشور مالزی

جزایر مالزی

برخی مسافران پس از چند روز در کوالالامپور به بازدید از جزایر مالزی می روند یا از ابتدا سفر خود را از جزایر آغاز می کنند به همین خاطر به صورت کوتاه نگاهی می کنیم به این جزایر:
پنانگ: دومین جزیره بزرگ مالزی محسوب می شود و در عین حال نیز توسعه یافته ترین آنها است که در سواحل شرقی با ارتفاع بالا و با استراحتگاه ها پر شده است. مسافرانی که سواحل دیگر آسیا را تجربه کرده اند، جذابیت واقعین جزیره پنانگ در فرهنگ، تاریخ و غذا است؛ شما با سفر به پنانگ علاوه بر طبیعتگردی با فرهنگ مردم مالزی نیز آشنا خواهید شد به همین خاطر به کسانی که به قصد آشنایی با فرهنگ مردم و چشیدن طعم غذاهای محلی به مالزی می روند، توصیه می شود که از پنانگ دیدن کنند.
پرهنتیان: جزایر پرهنتیان به خاطر صخره های مرجانی خود و آبهای روشن مشهور شده اند. پرهنتیان به خاطر دریانوردی، غواصی، سواحل جذاب و احساس و ظاهر نیمه دست نخورده خود مشهور هستند.
لانگ کاوی: با مساحتی به اندازه سنگاپور، توسط سواحل زیبا و سنگ آهک احاطه شده است. این زیبایی الهام بخش شعار رسمی گردشگری 2012 آنها است، "لانگ کاوی طبیعی".
کوچینگ: در شرق ساراواک واقع شده است، کوچیینگ پرجمعیت ترین شهر کشور مالزی به شمار می رود و مسلما بهترین مکان برای گردشگری در کل مالزی نیز هست زیرا طیف وسیعی از انتخاب ها برای تفریح و گردش را در اختیار توریست های خارجی قرار می دهد.

کشور مالزی

کوالالامپور پایتخت مالزی

همانطور که بالاتر اشاره کردم پایتخت مدرن، شلوغ و پر زرق و برق مالزی، کوالالامپور است. کوالالامپور نمونه ای از شهرهای جنوب شرقی آسیا است که در دهه های اخیر با سرعت زیادی پیشرفت کرد. اگر دوست دارید که به مالزی سفر کنید خرید تور کوالالامپور توصیه ما به شماست زیرا امکاناتی چون اقامتگاه های لوکس، مراکز خرید پر زرق و برق و جاذبه های گردشگری متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد.
اگر برای نخستین بار به مالزی و شهر کوالالامپور سفر می کنید باید بگویم که نیازی نیست درباره حمل و نقل در این شهر نگران باشید زیرا کوالالامپور سیستم متوری بسیار خوبی دارد و همچنین اتوبوس هم در تمامی محله های آن وجود دارد؛ کافیست یکبار آدرس دیدنی های مورد نظر خود را در نقشه بیابید و یا از لیدر تور خود کمک بگیرید تا به راحتی به مکان های مورد نظر خود برسید. اغلب تورهای مالزی دارای گشت شهری هستند اما در هنگام خرید تور خود این موضوع را پیگیری کنید.