مجله گردشگری
امتیاز دهید :

هتل های UALL آنتالیا

هتل های UALL آنتالیا
تاریخ : 1399/03/27 / تعداد بازدید : 2168/ نویسنده : فلات پارس گیتی
شاید شما هم تعریف هتل های UALL شهر ساحلی و زیبای آنتالیا را شنیده باشید. بی تردید آنتالیا یکی از جذاب ترین مقاصد سفر برای افرادی است که به تفریحات و محیط ساحلی علاقه مند هستند و یا می خواهند به ترکیه سفر کنند تا ضمن خرید پوشاک از طبیعت دلفریبی نیز لذت ببرند؛ اما یکی از مهمترین دلایلی که آنتالیا به عنوان یک مقصد توریستی شناخته شد ساخت هتل های UALL در آن بود. این نوع اقامتگاه ها بودند که تاثیر بسزایی بر خرید تور آنتالیا توسط ایرانیان و اروپایی ها گذاشتند. در این سفر مجازی از آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی قصد دارم که شما همراهان عزیز را کمی بیشتر با هتل های UALL شهر آنتالیا آشنا کنم و در ادامه چند هتل برتر این شهر را باهم بیشتر بشناسیم؛ ما را با همراهی خود خرسند کنید.

هتل UALL چیست؟

اگر قصد سفر به آنتالیا را داشته باشید و یا برای شما پیش آمده باشد که در اینترنت در جستجوی تور زمینی آنتالیا یا تورهای ارزان این شهر باشید، حتما با واژه UALL برخورد خواهید کرد. این اصطلاح برای هتل هایی به کار می رود که هر مسافر می تواند با پرداخت یک هزینه اقامت از تمامی امکانات آن هتل استفاده کند که این امکانات شامل تمامی وعده های غذایی و بارها و کافه ها نیز می شود. لازم است ذکر کنم که خدمات هتل های یو آل می تواند بسته به هتل کم یا زیاد باشد برای مثال اگر هتل وسیع تر و با امکانات بیشتر باشد ممکن است امکاناتی چون استفاده از بخش های مختلف سرگرمی مانند سالن بولینگ نیز جزو خدمات بولینگ آن مکان به حساب بیاید و میهمانان بتوانند از آن ها بدون پرداخت وجه اضافه استفاده نمایند اما این احتمال نیز وجود دارد که انتخاب شما یک هتل کوچک باشد و خدمات یو آل در آن فقط به وعده های غذایی محدود شود. اگر با هتل های آنتالیا آشنایی ندارید و یا در میان صدها هتل این شهر سر در گم شده اید، نگران نباشید کارشناسان ما در فلات پارس گیتی همواره شما را در انتخاب هتل مناسب با ویژگی هایی که مد نظر شماست راهنمایی خواهند کرد تا با توجه به بودجه خود بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

هتل یو آل آنتالیا

هتل لارا باروت کالکشن آنتالیا

به دلیل تعداد زیاد هتل های یو آل در آنتالیا انتخاب بین برترین آنها ککمی دشوار است و توصیه می کنیم که با تماس با شماره های مندرج در وبسایت از مشاوره رایگان ما برای انتخاب هتل ها استفاده کنید با این وجود برای گزینش برترین هتل ها از وبسایت مشهور تریپ ادوایزر استفاده کردیم که در آن هتل ها بر اساس رای مردم گزینش می شوند. هتل لارا باروت کالکشن Lara Barut Collection همانطور که از نام آن مشخص است در منطقه توریستی لارا واقع شده است. لارا از بهترین منطقه های شهر آنتالیا به شمار می رود و بسیاری از هتل های خوب و سطح بالای این شهر نیز در لارا قرار دارند. هتل لارا باروت کالکشن پنج ستاره است و امکانات رفاهی و تفریحی متعددی دارد که مهمترین آنها عبارت اند از استخرهای کوچک و بزرگ، ساحل خصوصی، انواع تفریحات ساحلی، باغ، کافه، رستوران و کوکی بار، اتاق های مجهز به تلویزون های مدرن و... این هتل در یک کیلومتری باترفلای پارک آنتالیا قرار دارد.

هتل لارا باروت کالکشن آنتالیا

هتل لیماک لارا د لوکسی آنتالیا

از دیگر هتل های خوب و سطح بالای آنتالیا می توانم از هتل لیماک لارا د لوکسی Limak Lara De Luxe Hotel یاد کنم که باز هم در منطقه لارا قرار دارد. این هتل پنج ستاره دارای 4 رستوران با کیفیت غذای بسیار عالی و محیطی مدرن است. هتل لیماک لارا د لوکسی را به خاطر خدمات اسپای خوب آن نیز می شناسند. از خدمات و امکانات جذاب این هتل می توانم به حمام ترکی، استخر و سونا و جکوزی و انواع ماساژهای پرطرفدار بین المللی اشاره کنم. اتاق های خوب و محوطه دوست داشتنی هتل نیز از دلایل دیگر انتخاب لیماک لارا د لوکسی توسط کاربران بوده است. یکی از مهمترین علت هایی که این مکان را به ایرانیان نیز پیشنهاد می کنیم نزدیکی آن به مراکز خرید و مرکز شهر است و شما از این هتل با 10 دقیقه اتومبیل سواری می توانید خریدهای خود را هم انجام بدهید.

هتل لیماک لارا د لوکسی آنتالیا

میراکل ریزورت هتل آنتالیا

میراکل ریزورت هتل آنتالیا درست در جوار دریای مدیترانه واقع شده است. اگر در جستجوی هتلی هستید که در آن بتوانید در کنار ساحل خصوصی با امکانات لوکس آفتاب بگیرید یا هرزمانی که اراده کنید امکان استفاده از حمام ترکی و سونا و جکوزی و استخر را داشته باشید، میراکل ریزورت هتل مکان خوبی برای شماست. این مکان مورد توجه ایرانیان نیز قرار گرفته است که البته هتل سطح بالایی به شمار می آید. ناهار این هتل در رستوران اصلی و مجلل آن سرو می شود و شام نیز همواره به صورت بوفه است و صدها نوع غذا را در اختیار میهمانان قرار می دهند.

میراکل ریزورت هتل آنتالیا
عزیزانی که علاقه مند هستند که تور آنتالیا را خریداری کنند یا حتی در فکر خرید تور زمینی آنتالیا هستند، فراموش نکنند که ما همواره در خدمت شما برای ارائه اطلاعات و تورهای این مقصد پرطرفدار و زیبا هستیم.


پست های مشابه
برچسب ها
تور آنتالیا


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر