مجله گردشگری
امتیاز دهید :

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول
تاریخ : 1402/04/25 / تعداد بازدید : 1878/ نویسنده : فلات پارس گیتی

در بخش تور استانبول فلات پارس گیتی به معرفی تورهای استانبول پرداختیم و قیمت تورها و جزئیات آن را برایتان شرح دادیم. اینبار قصد داریم که برترین مراکز خرید استانبول را به شما عزیزان معرفی کنیم زیرا هدف بسیاری از هموطنانمان از سفر به ترکیه خرید است، پس با ما باشید تا بهترین و مشهورترین مراکز خرید استانبول را به شما عزیزان معرفی کنم.


توجه داشته باشید که ملاک انتخاب این مراکز خرید، مناسب بودن اجناس برای ایرانیان است و تلاش کردیم تا مراکز خرید خیلی گران را معرفی نکنیم.

بهترین مراکز خرید استانبول

1-مرکز خرید فروم استانبول

فروم از آن مراکز خریدی است که اغلب افرادی که به استانبول می روند برای یکبار هم که شده نامش را خواهند شنید. مرکز خرید فروم بسیار وسیع است و مرکز خریدی زنجیره ای به شمار می رود. شعبه اصلی این بازار بسیار وسیع است به قدری که برای گشت و گذار در ان باید دست کم 2 یا سه روز را در نظر بگیرید. فروم نیز مانند اغلب مراکز خرید و مجتمع های تجاری امروزه تنها محلی برای خرید نیست بلکه بخشهای گوناگونی دارد که گردشگران می توانند در آن تفریح کرده و یا غذا نوش جان کنند.
اغلب فروشگاه های فروم استانبول در زمینه پوشاک فعالیت می کنند اما مغازه هایی مثل وسایل منزل یا جواهرفروشی و... نیز در آن وجود دارد. سطح قیمت اجناس در فروم متوسط است که توصیه می شود در زمانهای حراج استانبول از ان خرید کنید زیرا بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود در غیر این صورت قیمت کالاها تقریبا شبیه به مراکز خرید در ایران است.

آدرس مرکز خرید فروم استانبول:

ترکیه، استانبول، کوکاتپه

مرکز خرید فروم استانبول

2-استانبول مال

مرکز خرید استانبول مال هم شهرت زیادی در این شهر دارد و به گردشگران خارجی توصیه می شود که به آن سر بزنند. استانبول مال دارای 3 طبقه و 2 طبقه زیر همکف می باشد که تماما با فروشگاه های مختلف پر شده است. البته این مجتمع بزرگ دارای بخش اداری نیز هست. اگر قصد بازدید از این مرکز خرید را دارید حدود 4 ساعت برای گشتن در آن در نظر بگیرید.
مرکز خرید استانبول مال شیک و مدرن است و بزرگترین شهربازی سرپوشیده در سراسر ترکیه و چه بسا اروپا را در خود جای داده است که می توانید از آن نیز استفاده کنید. وسعت کلی این مرکز 350 هزار متر مربع است که برای مرکز خرید فضای مناسبی به شمار می آید. قیمت اجناس در استانبول مال هم متوسط است به این معنا که اگر خوب بگردید در آن اجناس با قیمت مناسب خواهید یافت اما بی شک اگر در زمان حرجها به آن مراجعه کنید قیمت ها بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

آدرس استانبول مال ترکیه:

ترکیه، استانبول، باشاک شهیر، بلوار سلیمان دمیرل، محله محمود بی، استانبول مال

استانبول مال

3-مرکز خرید جواهیر یا جواهر استانبول

یکی از بهترین مراکز خرید موجود در استانبول که همواره به توریست ها پیشنهاد می شود، جواهیر است که ایرانیان به آن جواهر نیز می گویند. مرکز خرید جواهر در تاریخ 15 اکتبر سال 2005 میلادی افتتاح شد و حالا بیش از 350 فروشگاه دارد. همچنین بد نیست بدانید که مساحت مرکز خرید جواهر ترکیه 420000 متر مربع است و 6 طبقه دارد. اینجا بسیار بزرگ است و برای گردش در تمامی طبقه‌ها و بخش‌هایش باید دست‌کم سه روز زمان در نظر بگیرید.
یمت کالاها در مرکز خرید جواهر استانبول بسیار متنوع است و بستگی به برندی دارد که قصد خرید از آن را دارید. به دلیل فروشگاه‌های متنوع موجود در این مجتمع تجاری، با کمی جست‌وجو حتما می‌توانید کالاهای مورد نظر خود را با قیمتی مناسب پیدا کنید.

آدرس مرکز خرید جواهر استانبول:

ترکیه، استانبول، منطقه ‌ شیشلی، محله‌ ماییس، جاده‌ بیوک دره، مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهیر یا جواهر استانبول

4-مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول به نسبت موارد پیشین که معرفی کردیم کوچکتر است و حدود 160 فروشگاه دارد. این مرکز خرید در سال 2006 افتتاح شد و حالا در فهرست بهترین بازارهای استانبول برای خرید پوشاک قرار دارد. مساحت کانیون استانبول 250,000 متر مربع است اما مانند مراکز خرید پیشین تماما فروشگاه نیست بلکه قسمت اصلی این مکان به بخش اداری مربوط می شود و فروشگاه ها تنها قسمتی از این ساختمان هستند. مرکز خرید کانیون استانبول مکان خوبی برای تفریح نیز هست زیرا در آن پارک و سالن تئاتر نیز وجود دارد.

آدرس مرکز خرید کانیون استانبول:

ترکیه، استانبول، منطقه شیشلی، مرکز خرید کانیون

مرکز خرید کانیون استانبول

5-مرکز خرید زورلو در استانبول

زورلو مرکز خریدی در استانبول است که ایرانیان زیادی از وجود آن باخبر نیستند. این مکان در محله بشیکتاش واقع شده است. در سال 2008 میلادی شروع به ساخت مرکز خرید زورلو کردند اما در نهایت کار ساختش در سال 2013 میلادی به پایان رسید. اگر در بخش اروپایی استانبول سکونت دارید این مرکز خرید به شما پیشنهاد می شود زیرا با معماری خاص و اجناس متنوعش می تواند نظر شما را به خود جلب کند. بد نیست بدانید که اپل استور موجود در این مرکز خرید مشهور است.

آدرس مرکز خرید زورلو استانبول:

ترکیه، استانبول، بشیکتاش، مرکز خرید زورلو

مرکز خرید زورلو در استانبول

 

 

تور استانبول




ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر