مجله گردشگری
امتیاز دهید :

اجاره سوئیت آپارتمان ارمنستان

اجاره سوئیت آپارتمان ارمنستان
تاریخ : 1402/01/24 / تعداد بازدید : 44923/ نویسنده : سارا ایلچی
یکی از مواردی که شما مسافر عزیز باید در تور ارمنستان مد نظر قرار دهید این است که بتوانید هتل و یا اقامتگاه مناسب برای خودتان انتخاب کنید. در شهرهای مختلف ارمنستان می‌توانید انواع هتل های لوکس یا سوئیت آپارتمان ها با قیمت مناسب را پیدا کنید.

قیمت اجاره سوئیت و هتل آپارتمان در ارمنستان

در این بخش از وب سایت فلات پارس گیتی قصد داریم چند سوئیت و هتل آپارتمان معروف ارمنستان را به شما عزیزان معرفی کنیم تا اگر قصد خرید تور ارزان ارمنستان را دارید، بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. . قبل از سفرتان در نظر داشته باشید که اغلب سوئیت، آپارتمان و هتل های معروف کشور ارمنستان در پایتخت آن شهر ایروان قرار دارند زیرا شهر توریستی ارمنستان ایروان است.

قیمت حدودی اجاره سوئیت و هتل آپارتمان ارمنستان

هتل آپارتمان ناچو در ایراوان

هتل آپارتمان ناچو (Nacho Apartment Hotel) یکی از هتل‌های بسیار جذاب و محبوب در شهر ایروان، پایتخت ارمنستان است. این هتل، با معماری زیبا و طراحی مدرن، در منطقه ایروان مرکزی واقع شده و فاصله کوتاهی از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری مهم شهر دارد.
هتل آپارتمان ناچو شامل ۴۵ واحد آپارتمانی با امکانات کامل مانند آشپزخانه کامل، تلویزیون ال سی دی، اینترنت وای فای رایگان، حمام اختصاصی و بالکن است. 
هتل آپارتمان ناچو به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ایروان شناخته می‌شود و توسط بازدیدکنندگان خارجی و داخلی بسیار مورد علاقه است. این هتل، به دلیل موقعیت مناسب، امکانات کامل و خدمات با کیفیت، به عنوان مقصدی ایده‌آل برای اقامت در شهر ایروان محسوب می‌شود.

امکانات هتل آپارتمان ناچو

وای فای رایگان، سرویس ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق های بزرگ، رزرو 24 ساعته

آدرس هتل آپارتمان ناچو در ایروان

ارمنستان، ایروان، خیابان کاجازنونی (Kajaznuni)

هتل آپارتمان ناچو ارمنستان Nacho ApartHotel

هتل آپارتمان پاناروما ریزورت اند سوئیت ارمنستان

هتل آپارتمان پاناروما ریزورت اند سوئیت (Panorama Resort and Suites) یکی از هتل‌های بسیار زیبا و مجلل در شهر ایروان است. این هتل با معماری زیبا و باغ‌های فراوان، در منطقه‌ای ارام و بکر در کوهستان‌های اطراف ایروان واقع شده است.
هتل آپارتمان پاناروما ریزورت اند سوئیت شامل ۵۰ آپارتمان لوکس با امکانات کامل مانند آشپزخانه کامل، تلویزیون ال سی دی، اینترنت وای فای رایگان، حمام اختصاصی و بالکن است. 
هتل آپارتمان پاناروما ریزورت اند سوئیت به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ایروان شناخته می‌شود و توسط بازدیدکنندگان خارجی و داخلی بسیار مورد علاقه است. این هتل به دلیل موقعیت مناسب در کوهستان‌های اطراف ایروان، امکانات کامل و خدمات با کیفیت، به عنوان مقصدی ایده‌آل برای اقامت در شهر ایروان محسوب می‌شود.

امکانات هتل پاناروما در ایروان

وای فای رایگان، استخر، پارکینگ رایگان، رستوران، بار

آدرس هتل پانارومای ایروان

ارمنستان، ایروان، خیابان هاوسپیان

هتل آپارتمان پاناروما سوئیت اند ریزورت ارمنستان | Panorama Resort  Suites

هتل آپارتمان سنترال هوم ایروان 

هتل آپارتمان سنترال هوم ایروان (Central Home Apartment Hotel) یکی از هتل‌های بسیار جذاب و مدرن در شهر ایروان، پایتخت ارمنستان است. این هتل با معماری زیبا و طراحی مدرن، در منطقه مرکزی ایروان واقع شده و فاصله کوتاهی از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری مهم شهر دارد.
هتل آپارتمان سنترال هوم ایروان شامل ۲۲ واحد آپارتمانی با امکانات کامل مانند آشپزخانه کامل، تلویزیون ال سی دی، اینترنت وای فای رایگان، حمام اختصاصی و بالکن است. 
هتل آپارتمان سنترال هوم ایروان به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ایروان شناخته می‌شود و توسط بازدیدکنندگان خارجی و داخلی بسیار مورد علاقه است. این هتل به دلیل موقعیت مناسب، امکانات کامل و خدمات با کیفیت، به عنوان مقصدی ایده‌آل برای اقامت در شهر ایروان محسوب می‌شود.

امکانات هتل آپارتمان سنترال هوم ارمنستان

امکانات آشپزخانه برقی مانند مایکروویو و چای ساز، وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ رایگان

آدرس هتل سنترال هوم

ارمنستان، ایروان، خیابان هاوسپیان، خیابان مارتیروس ساریان

سنترال هوم آپارتمان ارمنستان

هتل اپرا پاناروما آپارتمان در ایروان

هتل اپرا پاناروما آپارتمان ایروان شامل ۳۴ واحد آپارتمانی با امکانات کامل مانند آشپزخانه کامل، تلویزیون ال سی دی، اینترنت وای فای رایگان، حمام اختصاصی و بالکن است. 
همچنین این هتل دارای مرکز کنفرانس و اجتماعات با تجهیزات مدرن است که برای برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های تجاری مناسب است.
هتل اپرا پاناروما آپارتمان ایروان به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ایروان شناخته می‌شود و توسط بازدیدکنندگان خارجی و داخلی بسیار مورد علاقه است. این هتل به دلیل موقعیت مناسب در مرکز شهر، امکانات کامل و خدمات با کیفیت، به عنوان مقصدی ایده‌آل برای اقامت در شهر ایروان محسوب می‌شود.

امکانات هتل اپرا پاناروما در ارمنستان

وای فای رایگان، اتاق های مجهز به تلویزیون، آشپزخانه با امکانات کامل، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، حمام اختصاصی، مایکروویو، پارکینگ

آدرس هتل اپرا پاناروما 

ارمنستان، ایروان، خیابان تومانیان 29

اپرا پاناروما آپارتمان | Opera Panorama Apartments ارمنستان

هتل آپارتمان الکس در ایروان ارمنستان

این هتل با معماری زیبا و طراحی مدرن، در منطقه مرکزی ایروان واقع شده و فاصله کوتاهی از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری مهم شهر دارد.
هتل اپرا پاناروما آپارتمان ایروان شامل ۳۴ واحد آپارتمانی با امکانات کامل مانند آشپزخانه کامل، تلویزیون ال سی دی، اینترنت وای فای رایگان، حمام اختصاصی و بالکن است. 
هتل اپرا پاناروما آپارتمان ایروان به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ایروان شناخته می‌شود و توسط بازدیدکنندگان خارجی و داخلی بسیار مورد علاقه است. این هتل به دلیل موقعیت مناسب در مرکز شهر، امکانات کامل و خدمات با کیفیت، به عنوان مقصدی ایده‌آل برای اقامت در شهر ایروان محسوب می‌شود.

امکانات هتل آپارتمان الکس ایروان

وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان و تهویه هوا

آدرس هتل

ارمنستان، ایروان، خیابان الک مانوکیان 7.7

هتل آپارتمان الکس در ایروان ارمنستان

آپارتمان آرت دریم در ایروان ارمنستان

هتل آپارتمان ارت دریم در ایروان شامل ۲۰ واحد آپارتمانی با امکانات کامل مانند آشپزخانه کامل، تلویزیون ال سی دی، اینترنت وای فای رایگان، حمام اختصاصی و بالکن است. برخی از واحدهای این هتل دارای یک یا دو اتاق خواب هستند که برای خانواده‌ها و گروه‌های بزرگ مناسب هستند.
هتل آپارتمان ارت دریم در ایروان به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ایروان شناخته می‌شود و توسط بازدیدکنندگان خارجی و داخلی بسیار مورد علاقه است. این هتل به دلیل موقعیت مناسب در مرکز شهر، امکانات کامل و خدمات با کیفیت، به عنوان مقصدی ایده‌آل برای اقامت در شهر ایروان محسوب می‌شود.

امکانات هتل آپارتمان آرت دریم ارمنستان

وای فای رایگان، تلویزیون، حال و نشیمن مجزا، آشپزخانه مجهز، پارکینگ

آدرس هتل آپارتمان ایروان

ارمنستان، ایروان، خیابان هراچیا کوچار چهارم

آپارتمان آرت دریم ارمنستان  Art Dream

سوئیت آنیکا در ایروان ارمنستان

سوئیت انیکا در ایروان شامل یک واحد سوئیت با امکانات کامل مانند آشپزخانه کامل، تلویزیون ال سی دی، اینترنت وای فای رایگان، حمام اختصاصی و بالکن است. این سوئیت با دکوراسیونی زیبا و مدرن طراحی شده است و امکانات لوکسی مانند سونا و جکوزی نیز در آن وجود دارد.
سوئیت انیکا به عنوان یکی از بهترین سوئیت‌های ایروان شناخته می‌شود و توسط بازدیدکنندگان خارجی و داخلی بسیار مورد علاقه است. این سوئیت به دلیل موقعیت مناسب در مرکز شهر، امکانات لوکس و خدمات با کیفیت، به عنوان مقصدی ایده‌آل برای اقامت در شهر ایروان محسوب می‌شود.

سوئیت آنیکا Anika suite در فاصله 5.6 کیلومتری میدان جمهوری ایروان و خانه اپرا ارمنستان قرار دارد. این سوئیت تمام امکانات لازم جهت اقامت کوتاه مدت و بلند مدت را دارد. شعار مالک این سوئیت این است که "ما به زبان شما صحبت می‌کنیم" این یعنی گردشگران سراسر دنیا می‌توانند با هر زبانی که صحبت می‌کنند در سوئیت اقامت داشته باشند یا امکانات مورد نظرشان را درخواست کنند. نزدیک‌ترین مراکز دیدنی به سوئیت آنیکا موزه قتل عام ارمنستان، خانه برندی ایروان می باشند. قیمت حدودی هر شب از 32 دلار برای دو نفر شروع می‌شود.

امکانات سوئیت آنیکای ایروان

وای فای رایگان، اتاق های مبله، آشپزخانه مجهز، پارکینگ رایگان

آدرس سوییت آنیکای ارمنستان

ارمنستان، ایروان، خیابان لنینگرادیان

سوئیت انیکا ارمنستان

هتل آپارتمان اورارو در شهر ایروان

هتل آپارتمان اورارو Aurora Hotel یکی از بهترین مراکز اقامتی ایروان شناخته شده است. در فاصله 2.4 کیلومتری ایروان قرار دارد. تمام اتاق‌های آن مجهز به امکانات رفاهی، تلویزیون و حمام اختصاصی هستند. نزدیک‌ترین مراکز اقامتی به هتل اورارو دانشگاه ملی ایروان و موزه تاریخ ارمنستان هستند.

دانشجویانی که برای تحقیق درباره دانشگاه ها به ایروان می روند خوب است بدانند که هتل آپارتمان اورارو تنها 5 دقیقه پیاده با دانشگاه ایروان فاصله دارد و برای اقامت چند روزه از نظر قیمت و پاکیزگی نیز مناسب است. از نکات خوبی که توریست ها درباره این اقامتگاه بیان کرده اند این است که سرعت وای فای رایگانی که هتل در اختیار مهمانان قرار می دهد بسیار خوب است. نکته دیگری که خوب است بدانید موقعیت خوب هتل است که با وجود این که در مرکز شهر قرار دارد محله آن آرام و مناسب اقامت است.

امکانات هتل اورارو در ارمنستان

وای فای رایگان، آشپزخانه مجهز، ترانسفر فرودگاهی

آدرس هتل اوراروی ایروان

ارمنستان، ایروان، خیابان نهم، خیابان 0011 ایروان

هتل آپارتمان اورارو Aurora Hotel ارمنستان

در موارد بالا سعی شد معروف‌ترین سوئیت‌ها و هتل آپارتمان‌های شهر ایروان ارمنستان را بر اساس سایت‌های رسمی رزرو آنلاین مراکز اقامتی دنیا به شما مسافر عزیز معرفی کنیم تا سفری خوب و ارزان در تور ارمنستان داشته باشید. اگر به دنبال خرید تور زمینی و هوایی ارمنستان هستید می‌توانید از تورهای ویژه ارمنستان در فلات پارس گیتی استفاده نمائید.

پست های مشابه


ارسال نظر
فرشاد 11 ماه قبل
لغو
پاسخ
0-

واقعا ارمنستان یکی از جذابترین کشورها برای مسافرت هستش با اینکه کامل نمیشناسمش ولی خیلی دیدنیه

سارا یک سال قبل
لغو
پاسخ
0-

سلام من از شما تور ارمنستان خریداری کردم واقعا روزهای لذت بخشی رو تجربه کردم ممنونم از پشتیبانی عالی تون شاد باشید